Hjemmeside for NM Hotels

Hjemmeside, Webdesign

Kort om NM Hotels
Norske Misjonshoteller og Gjestehus ( NM Hotels ) er et unikt, landsdekkende tilbud av rusfrie overnattings- og serveringssteder. Kjeden ble etablert i 1946, da med 40 bynære hoteller som medlemmer.

I dag består kjeden av 51 hoteller og leirsted over hele Norge, og de fleste ligger i naturskjønne omgivelser langt fra byens mas og larm. Stedene er fordelt på 15 hoteller/gjestegårder, 31 leirsteder og 5 retreatsteder. Kjedemedlemmene er eid av private, stiftelser og landets misjonsorganisasjoner.

Til nye høyder med nye nettsider 
NM Hotels hadde behov for å modernisere sin digitale tilstedeværelse og valgte The Pitch til å utvikle nye nettsider som lever i takt med dagens behov og krav. Med over 50 medlemmer som har egne nettsider er NM Hotels er samlingsportal som skal jobbe for å informere om kjeden og generere trafikk for, og til, medlemmenes egne nettsider. Vi fokuserte på bedre brukervennlighet med nytt design, forenklet sidestruktur, store, delikate bilder og forenklet presentasjon av kjedemedlemmene på en mer oversiktlig måte.

Neste steg for NM Hotels er å innta sosiale medier gjennom en forankret digital strategi som gjør at vi etablerer gode trafikkgeneratorer inn til både hovedsiden og de enkelte medlemmers nettsider.

Sjekk ut hjemmesiden her