Ny profil for Næss

Bakgrunn
BAG Fredrikstad, Citybag Fredrikstad og Citybag Liertoppen er butikkene med vesker og accessories til alle anledninger. Markedet forandrer seg stadig og i disse dager melder de seg ut av Citybag-kjeden og går tilbake til røttene og sin opprinnelse. Det er med stolthet de igjen presenterer Næss som sitt navn.  Næss er i dag opptatt av å tilby et utvalg merkevarer som gjenspeiler kvaliteten de en gang stod for helt selv. De fører merker som Marc Jacobs, Armani Jeans, Karl Lagerfeld, Ilse Jacobsen, Adax Cph. med flere.

Skape ny identitet
Nå har vi hjulpet dem med ny profil og visuell identitet. Arbeidet startet med en gjennomgang av ulike retninger, stiler og navn. Tidlig i prosessen kom familienavnet Næss opp med stolte tradisjoner. Det ble også navnet vi gikk videre med. En visuell identitet skal gjenspeile hva bedriften står for og hvilke verdier som er viktig. Dette skal gjenspeiles gjennom en tidsriktig logo, en tydelig profil og dermed fremstå med riktig budskap gjennom markedsføringen.

Logoen fremstår nå som stilren, tidsriktig, klassisk og viser med stolthet kvalitet og lange tradisjoner. Den er sort mot hvit bakgrunn med en elegant signatur som forteller at Næss har eksistert siden 1955. Man skal føle at man har valgt helt rett når man kjøper et produkt hos Næss. Man skal føle seg stolt.

Vi takker for oppdraget og ønsker lykke til med nyåpningene!

Skjermbilde 2016-03-17 kl. 11.42.47