Setter boligprosjektet på kartet

På det historiske Trio Ving-området i Moss vokser det frem et unikt og spennende boligområde. Eiendomsselskapet Enata står bak, og er en driver i utviklingen av området. Rosenvinge Park har fått en tydelig profil som treffer målgruppen – og salget går unna.

 

Sommeren 2017 fikk The Pitch, i oppdrag å ta over markedsføring og profilering av Rosenvinge Park for byggetrinn to. Første byggetrinn med 107 leiligheter var godt på vei, nå skulle to nye bygg med nye 72 leiligheter ut på markedet. Etter god oppmerksomhet rundt salgsstart har interesse og salg vært bra, i konkurranse med andre boligprosjekter. I juni 2018 skriver man 36 av 72 leiligheter solgt, til omlag 150 millioner kroner totalt. I tillegg er det bare er én leilighet igjen for salg på byggetrinn 1.

The Pitch har samarbeidet med frilanser Trygve Lydersen gjennom prosessen, og sammen har vi skapt innholdsmarkedsføring, sterk synlighet i riktige kanaler, og dyrket merkevaren det nye området så tydelig bærer med seg: Nærhet til det meste man trenger. Dette har truffet spesielt målgruppen som er ferdig med å bo i hus, og ønsker et problemfritt liv i Moss. I markedsstrategien har historiefortellingen om disse fordelene vært sentralt, sammen med påminnelser om visningstider.

Blant mye annet har The Pitch stått for design og produksjon av prospektkatalog, kampanjeside på nett, design av visningssenter, digital annonsering og aktivitet i sosiale medier. Det har gitt stor interesse blant publikum og en god liste med interesserte boligkjøpere til megleren på prosjektet.