Ny drakt for Nordens største åpne nettverk av ladestasjoner

Siden åpningen av sin første hurtiglader i 2012, har Recharge fokusert på innovasjon og bærekraft, og vi hjalp dem med å utvikle en ny visuell identitet og digital plattform for å kommunisere med kundene sine.

KUNDE

Recharge

TJENESTER

Logo
Visuell identitet
Profilhåndbok
Nettside
Trykksaker
Foliering

ÅR

2020

Sammen med kunnskapsrike folk i Recharge, og markedsbyrået Markedssjefene, gjennomførte vi en grundig og spennende prosess med å etablere en solid forankret visuell identitet for Recharge.

Logoen vi utarbeidet har et symbol som er inspirert av kart, lokasjon, møteplass, ladepunkt, kjørerute samt strøm/lading ved et negativt lyn. I tillegg er lynet åpent, som symboliserer at Recharge har et åpent nettverk.

Når den visuelle identiteten var godt forankret i en egen profilmanual startet vi på arbeidet med å etablere en digital plattform for Recharge. Nettsiden skal være et digitalt vindu utad og tiltrekke seg alle interessenter. 

Les også