Prosessen startet med en grundig analyse av Nordic Cranes verdier, kjernekompetanse og visjon. I 1998 kom den karakteristiske grønnfargen som skulle vise seg å bli en stor suksess i markedet.
I dag har Nordic Crane et gjennomgående fokus på bærekraft og miljø og det var derfor helt naturlig å videreutvikle den grønne profilen. Resultatet er en visuell identitet som gjenspeiler styrke, presisjon og nyskapning.
Vi oppdaterte logoen, fargebilde, font og kombinerte det med nye moderne designelementer som ga hele visuelle identiteten et realt løft.
Nettside ble først og fremt utformet med tanke på brukervennlighet og kommunikasjon. En sømløs navigasjon, som raskt gir tilgang til essensiell informasjon om Nordic Crane og deres omfattende tjenester står sentralt på nettsiden.
Den nye visuelle profilen og nettsiden representerer ikke bare et estetisk løft, men også et strategisk skritt for Nordic Crane. Vi er sikre på at denne oppdateringen vil styrke selskapets posisjon i bransjen og gi en solid plattform for videre vekst og suksess.