Gå til nettside
Med etableringen av bruktbilsenteret kom også behovet for en nettside med egen identitet. Den etablerte kjennskapen og tryggheten knyttet til Dahles Auto skulle skape grunnlaget for utviklingen av nettsiden.
I utviklingen av nettsiden var det viktig å tydeliggjøre bruktbilsenterets mange bruksområder og kompetanse. For å myke opp uttrykket ble det brukt en kombinasjon av illustrasjoner og bilder. De allerede etablerte fargene fra Dahles Auto ble brukt med et par friske tilleggsfarger.
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat så kommer vi frem til den beste løsningen sammen!
Vi har en rekke prosjekter vi er stolte av, se bare 100-årsjubileum Bodahl-Johansen Innholdsmarkedsføring for over 80 butikker Nytt hjem for Sophies Minde på nett Digital strategi og egen fagblogg for Porsche Ny nettside for Restaurant KØL Gavekort for KØL Lekker, leken og klassisk oppgradert design