Gå til nettside
Med etableringen av bruktbilsenteret kom også behovet for en nettside med egen identitet. Den etablerte kjennskapen og tryggheten knyttet til Dahles Auto skulle skape grunnlaget for utviklingen av nettsiden.
I utviklingen av nettsiden var det viktig å tydeliggjøre bruktbilsenterets mange bruksområder og kompetanse. For å myke opp uttrykket ble det brukt en kombinasjon av illustrasjoner og bilder. De allerede etablerte fargene fra Dahles Auto ble brukt med et par friske tilleggsfarger.
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat så kommer vi frem til den beste løsningen sammen!
Vi har en rekke prosjekter vi er stolte av, se bare Ny visuell identitet forankret i detaljert profilhåndbok Ny nettside for Restaurant KØL Ny nettside for Holwech Fiskeri Visuell identitet og nettsider for Nordens største åpne nettverk av ladestasjoner Slik hjalp vi Sjøhagen Brygge bli en salgssuksess Ny nettside og illustrasjoner til Biogass Oslofjord Digital strategi og egen fagblogg for Porsche