Gå til nettside
Med etableringen av bruktbilsenteret kom også behovet for en nettside med egen identitet. Den etablerte kjennskapen og tryggheten knyttet til Dahles Auto skulle skape grunnlaget for utviklingen av nettsiden.
I utviklingen av nettsiden var det viktig å tydeliggjøre bruktbilsenterets mange bruksområder og kompetanse. For å myke opp uttrykket ble det brukt en kombinasjon av illustrasjoner og bilder. De allerede etablerte fargene fra Dahles Auto ble brukt med et par friske tilleggsfarger.
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat så kommer vi frem til den beste løsningen sammen!
Vi har en rekke prosjekter vi er stolte av, se bare Energisk og vakker visuell identitet for fremtiden 100-årsjubileum Bodahl-Johansen Innholdsmarkedsføring for over 80 butikker Nettside og fargepalett til Miljøstiftelsen Elv og Hav En fargeglad identitet for Bakfickan Visuell identitet og nettside til Fasvo Visuell identitet og nettsider for Nordens største åpne nettverk av ladestasjoner