Gå til nettside
Med etableringen av bruktbilsenteret kom også behovet for en nettside med egen identitet. Den etablerte kjennskapen og tryggheten knyttet til Dahles Auto skulle skape grunnlaget for utviklingen av nettsiden.
I utviklingen av nettsiden var det viktig å tydeliggjøre bruktbilsenterets mange bruksområder og kompetanse. For å myke opp uttrykket ble det brukt en kombinasjon av illustrasjoner og bilder. De allerede etablerte fargene fra Dahles Auto ble brukt med et par friske tilleggsfarger.
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat så kommer vi frem til den beste løsningen sammen!
Vi har en rekke prosjekter vi er stolte av, se bare Nettside til Smart Innovation Norway Nytt hjem for Sophies Minde på nett Solid identitet forankret i nye nettsider og katalog Ny nettside for Holwech Fiskeri Visuell identitet og nettside til Bypakke Nedre Glomma Innholdsmarkedsføring for over 80 butikker Nettside til Synspunktet