Pitch: Innholdskonsept

Innholdsmarkedsføring for over 80 butikker

Torvbyen er Østfolds ledende kjøpesenter og har med over 80 butikker et stort utvalg varer og tjenester. Senteret ligger midt i Fredrikstad sentrum og her finnes butikker for alle, uansett alder. Torvbyen liker å gå sin egen vei, er dristige i markedsføringen og var tidlig ute med å etablere en egen kundeklubb.

Sosiale medier er også en viktig del av Torvbyen sin synlighet og senteret går ofte i dialog med sine kunder. Utfordringen til Torvbyen er at i de fleste av disse kanalene kommuniseres det mye rabatt og tilbud. Torvbyen ønsket derfor å etablere en kanal hvor de kunne by på sin kunnskap samt inspirere kundene med godt og relevant innhold. Ut i fra dette fikk vi i oppdrag å utvikle en egen inspirasjonsblogg for Torvbyen.

Trendbyen ble navnet og er nå et levende digitalt magasin. Her finner du tips, inspirasjon, råd og alt du ønsker deg om nye trender. Det meste av innholdet på bloggen er skrevet av flinke og kunnskapsrike folk fra Torvbyen. I tillegg har vi knyttet til oss et nettverk av dyktige, lokale bloggere og tekstforfattere.