Vi vet vi er i godt selskap med mange markedsføringsbyråer når det gjelder å prioritere egen nettside og synlighet. Litt flaut egentlig. Vi som predikerer viktigheten med visuell kommunikasjonen som om det var en religion.
Men nå er vi der – ENDELIG!
Kjært barn har mange navn
Med en historie som strekker seg helt tilbake til 1949, har vi naturligvis vært gjennom mange endringer – både når det gjelder teknologi, strategi og navn. Fra Kopisentralen, til Inpublish Kopisentralen, videre til Inpublish, og siden 2015 The Pitch, har hvert navneskifte vært et nødvendig steg for å reflektere hvem vi er og hva vi tilbyr. Hver endring har vært en del av vår reise for å tilpasse oss tiden og kundenes behov.
Nå, ti år senere, står vi igjen ved en viktig milepæl. Denne gangen handler det om å tydeliggjøre vår identitet og samle alle våre tjenester på ett sted, under én merkevare og én nettside.
Et løfte om å levere
Vår nye logo handler om å vise frem vår historie, hvem vi er og hva vi ønsker å levere. Håndbevegelsen er et universelt symbol på at noe er av topp kvalitet. Det er nemlig denne følelsen vi ønsker du skal sitte igjen med, enten det er gjennom levering av et produkt eller bare et møte med oss.
Vi har heller ikke glemt den kreative og lekne siden av oss. Logoen er håndtegnet, finnes i flere varianter med mer eller mindre detaljer, og den gir oss akkurat den personlige og uformelle touchen som vi elsker.
Det har vært en reise, en nerdete designreise. Så vi må innrømme det ble mange versjoner og retninger, testing og grubling – og vi rykket frem til start mange ganger. Men, det er nå i bakspeilet og vi har krysset målstreken.
Og som Nidar sier det så fint; «vi jobber på vi», for vi skal fortsette å utvikle oss både for vår egen del og for kundene våre. Det er det vi brenner for. Vi gleder oss til reisen videre, og i mellomtiden er vi stolte å vise frem resultatet.